Hvis du står og skal flytte hjemmefra guiden – Flyttefirma Sjælland

Hvis du flytter, så er det en god ide at få hjælp af et professionelt flyttefirma til at varetage din flytning. Vi har her hos Flyttefirma Sjælland en unik erfaring med alle typer af flytninger, derfor hvis du flytter vil det være relevant at rådgive dig med os. Vi kan hjælpe dig med hele processen i forbindelse med din flytning, derfor er vi også mere end bare et almindeligt flyttefirma, vi giver dig hele pakken. Dette oplever du allerede nu, hvor du har mulighed for at indhente et gratis og uforpligtende tilbud på din flytning, direkte her på siden.Når du flytter, så vælger man ofte at benytte venner og familie som flyttehjælpere

Flyttefirmaet cover flytter

Flyttefirma Sjælland flytter til Udlandet hver uge og har stor erfaring

Hvis du står overfor en flytning til udlandet, så har vi også her mulighed for at hjælpe dig. Vi har jævnligt kunder der flytter til udlandet, derfor har vi garanteret også varetaget flytninger til din endelige destination.

Vi håber at høre fra dig når du flytter, hvor vi med garanti kan hjælpe dig på vej. Vi gør en stor dyd ud af at vores kunder kan trække på vores erfaring fra utallige tidligere flytninger, derved opnår vi en gnidningsfri og uproblematisk flytte proces, hvilket er til fordel for både dig som kunde, men også for os som virksomhed.

Hvis du står og skal flytte hjemmefra guiden – Flyttefirma Sjælland

Vi oplever ofte at vi må komme ud og hjælpe efter en sådan flytning, når du flytter med bekendte så sker der ydermere ofte skader på indboet, enten pga. uforsigtighed eller manglende viden. Ved at have os som din flyttepartner, så vil du ikke opleve helligdage, vi er meget engagerede omkring vores flytning, derfor er vi også oplagte at benytte hvis du flytter. Når vi er en del af opgaven, så er den næsten 100 procent sikker på at blive succesfuld.

Hvis du flytter og ikke har plads til alt dit indbo, så vil det være oplagt at benytte os som flyttefirma, hvorefter du så kan benytte vores lagerhotel til at varetage opgaven med at passe på dine ejendele. Vi tager os gerne af alle facetter i forbindelse med opbevaring, det kan være alt fra afhentning af dine ting, til nedpakning af disse og hvis du flytter og behøver hjælp med nedpakningen klarer vi også gerne denne del.  Det er meget vigtigt for os, at vores kunder føler vi kan varetage alle områder omkring flytningen.

Opbevaring
gigaspace lastbil parkeret

Vi kan hurtigt ridse et hav af gode grunde op, hvis du er i tvivl om, om vi er det rigtige flyttefirma for dig. Det er således ingen hemmelighed, at vi yder markedets bedste totaloplevelse, hvor du bliver hjulpet fra start til slut.

Vores flytteservice strækker sig til alt lige fra nedpakning af dit nuværende hus eller lejlighed til udpakningen på din nye bopæl. Herudover fragter vi selvfølgelig også dine ejendele forsvarligt fra A til B. Vi har flere år i træk været Danmarks bedste flyttefirma, hvilket primært skyldes vores gode service, skarpe priser og professionelle flyttemænd. Der bliver aldrig gået på kompromis med din privatflytning, hvilket i sidste ende munder ud i en yderst tilfredsstillende oplevelse for dig.

Der er flere grunde til at vi er Danmarks bedste flyttefirma – således er vi blandt andet medlem af DMF (Dansk Møbeltransport Forening), hvilket kort sagt er din garanti for en ordentlig flytning, hvor alt foregår efter bogen. Alle vores flyttemænd arbejder under danske overenskomster, og har oven i købet været Danmarks bedst-lønnede flere år i træk. At vi giver en høj løn er ingen tilfældighed, tværtimod. Således mener vi, at glade og velbetalte flyttemænd er mere tilbøjelige til at gå en ekstra mil for kunderne, hvorfor vi altså har valgt at betale lidt ekstra, så du i sidste ende får lidt mere. Desuden vælger vi altid vores flyttemænd meget omhyggeligt; vi sætter særlig stor pris på dem, der ønsker at udføre et fysisk aktivt job samt kan lide at tænke serviceminded, da det i 9 ud 10 tilfælde vil medføre en mere effektiv og tilfredsstillende privatflytning for dig.

Vi støtter den danske velfærd, og tolererer ikke ’sort arbejde’; derfor foregår betalingen altid via Dankort-terminaler, som vi medbringer til alle flytninger. Dette giver også dig en uvurderlig vished om at alt foregår efter bogen, eftersom du efter gennemførslen af betalingen får en gyldig kvittering. Skulle der imod forventning være knas med Dankort-terminalen, så godtager vi også betaling via bankoverførsel.

Med os er du kort sagt garanteret en problemfri flytning, hvor dine ejendele bliver fragtet sikkert frem til din nye adresse. Vi sørger blandt andet for:

    • Fuld forsikring
    • Tilknyttet møbelsnedker hvis uheldet imod forventning skulle være ude
    • Professionelle flyttemænd
    • En knivskarp pris!
    • Hjælp til nedpakning og udpakning
    • En kvalitetsflytning hvor vi passer på dine ting, som var de vores egne
    • Billig opbevaring hvis nødvendigt

Ovenstående er ikke bare tomme ord, hvilket du ved selvsyn kan nærstudere, hvis du tjekker vores over 3000 femstjernede anmeldelser her på siden. Vi sætter en dyd i at udføre vores job til UG – derfor kører vi aldrig videre, før du er tilfreds.

Hvis du stadig ikke er overbevist om, at vi skal stå for at håndtere din privatflytning, så skal du spidse ørerne nu – vi har nemlig mange flere esser i ærmet!

Som vi har været kort inde på, så begrænser vi ikke os selv ved at tage betaling fra vi sætter os ind i flyttebilen. Du skal altså ikke betale de såkaldte ’kilometer-penge’, som mange andre flyttefirmaer ellers opererer med. Dette skyldes at vi ønsker, at være hele Sjællands flyttefirma. Vi har vores base i Hedehusene udenfor København, men kan som sagt hjælpe med privatflytninger på hele Sjælland. Ingen opgave er umulig – derfor kan du sagtens indhente et tilbud, selvom du bor langt væk, uden at frygte for at prisen løber løbsk. I vores uforpligtende tilbud vil alle priser stå sort på hvidt, hvilket er med til at underbygge vores gennemsigtige prisfilosofi, hvor du på forhånd ved, hvad du betaler for.

Ydermere så kan vi også være behjælpelige med en billig opbevaring af dine ejendele, hvis du for eksempel skal flytte ud af dit nuværende hus d. 1/1, men først kan overtage det nye d. 1/3. I denne periode kan vi til en helt utrolig lav pris opbevare dine ting, således du ikke skal fylde venner og forældres garager op med flyttekasser. Vi har Danmarks største opbevaringslager i Hedehusene, hvor vi kan opbevare alt lige fra enkelte flyttekasser til hele lastbiler med møbler. Ingen opbevaring er for lille eller for stor for os; vi sørger selvfølgelig for at det hele bliver opmærket, så du nemt kan finde det igen.

Ikke nok med at vores lager er Danmarks største, så tør vi også godt garantere, at dine ting står 110 % sikkert hos os. Vi opdaterer hele tiden lageret med det nyeste indenfor blandt andet overvågning, hvor vi har sørget for videoovervågning af hele lageret 24 timer i døgnet. Videoovervågningen varetages af vagtfirmaet Dansikring, der har sørget for at selv de mindste gange og depotrum er overvåget. Herudover er lageret opvarmet, hvorfor du sagtens kan have elektronik og skrøbelige møbler stående. Her skiller vi os lidt ud fra mange andre opmagasineringslagre, som ofte overser vigtigheden af opvarmning – såvel elektronik som møbler kan tage skade, hvis de bliver opbevaret i kølige rum over en længere periode. Derfor betaler vi gerne lidt ekstra for varmen, således du ikke behøves at bekymre dig om dit dyre elektronisk ve og vel.

Som sagt er priserne på lageret presset helt i bund, hvilket understreges af at vi har flere kunder, der tidligere har betalt op til 2000 kroner for at få opbevaret deres ting på et self-storage lager i København, men i dag har den samme mængde stående hos os til det halve. Vores 4000 m2 store lager ligger blot 15 minutters kørsel udenfor København ved motorvejsafkørsel 8 i Hedehusene.

Vil du gerne have et uforpligtende tilbud på opbevaring af netop din mængde indbo? Så kan du trykke på den røde knap herunder, hvorefter du bliver sendt direkte videre til vores online tilbudsformular. Her kan du bede om et uforpligtende og gratis tilbud, som du kan tage med dig på din videre færd – det koster dig ikke noget, så hvorfor ikke benytte dig af tilbuddet?

Når du vælger at blive kunde hos os, så sørger vi altid for, at du får en god start på dit flytteforløb. Derfor tilbyder vi alle vores kunder gratis flyttekasser, som du kan bruge i forbindelse med nedpakningen af dit nuværende hus/din nuværende lejlighed. På denne måde kan du hurtigt spare mange penge, særligt hvis du skal have pakket et helt hus ned, da flyttekasser under normale omstændigheder langt fra er gratis.

Hos Flyttefirma Sjælland er vi kendt for vores alsidighed – vi sætter ikke begrænsninger op for os selv, men forsøger i stedet at udfordre normerne, hvilket blandt andet kommer til udtryk igennem vores moderne og avancerede udstyr. Vi har blandt andet fornyligt investeret i en praktisk flyttelift samt flere ergonomiske sækkevogne, der gør de fleste flytninger markant nemmere. Særligt hvis du bor i en lejlighed eller et hus med flere etager, så er det en fordel med disse værktøjer, da det kan spare såvel vores flyttemænd som dig for en masse tunge løft.

Udover vores topmoderne udstyr så har vi også investeret i markedets sikreste lastbiler, der er særdeles velegnet til transport af møbler over såvel korte som længere distancer. Mercedes lastbilerne har alt det nyeste indenfor teknologiens verden; teknologisk finder vi blandt andet markedets mest avancerede GPS-system samt automatisk bremsesensor. Inde på selve ladet er bilerne udstyret med 6 spænderækker samt betrukket med filt, således alle dine ejendele står forsvarligt under transporten. Sidst, men absolut ikke mindst, så kører lastbilerne på flere af luftpuder. Her skiller Mercedes lastbilerne sig ud fra markedets andre alternativer, som typisk kører på traditionelle bladfjedre. Luftpuderne yder en mere aktiv støtte, hvorfor vi mener, at vi kan garantere dig markedets absolut sikreste og mest forsvarlige transport af indbo.

Som et ekstra plus underbygger lastbilerne vores grønne profil, eftersom de kører langt på literen og dermed forurener markant mindre end normen. Det er ingen hemmelighed, at vi som et professionelt flyttefirma kører væsentligt flere kilometer end den almindelige dansker – derfor har det været vigtigt for os at minimere CO2 udslippet mest muligt, således vi kan passe på vores allesammens dejlige miljø.

Når det kommer til privatflytninger, så kan vi være behjælpelige både inden- og udenfor Danmarks grænser. Vi har foretaget flytninger til stort set hele Europa, hvorfor vi med sikkerhed også kan hjælpe dig, hvis du står og skal flytte fra Danmark til det store udland. Ingen opgave er for stor eller lille for vores professionelle flyttemænd, der gør ind til enhver opgave med et smil på læben og en engageret indsats. Vi udfører som sagt altid vores arbejde til UG; derfor behøves du ikke frygte, at vi kører videre før du er 110 % tilfreds.

Vi har meget få skadessager, men hvis uheldet imod forventning skulle være ude, så løber vi naturligvis ikke fra vores ansvar. Vi har indgået et samarbejde med ét af Danmarks største møbelsnedkerier, der sørger for at udrede eventuelle skader på vores regning. Det er dog vigtigt at slå fast, at vi undgår langt de fleste skadessager ved at gå omhyggeligt og professionelt til værks – derfor skal du ikke være nervøs for dit inventars ve og vel, uagtet om vi skal fragte det 10 kilometer eller 1000 kilometer.

Har du efterhånden fundet ud af, at vi er det helt rigtige flyttefirma til at varetage din privatflytning? Så kan du nemt og bekvemt komme videre i processen ved at indhente et helt gratis og uforpligtende tilbud på netop din flytning via vores online tilbudsformular. Vi har gjort det nemt for dig, da vi ikke ønsker, at du ’binder’ dig op på noget, inden du har set prisen sort på hvidt. Derfor kan du med fordel udfylde vores tilbudsformular, hvorefter vi sender dig et gratis og uforpligtende tilbud på e-mail. Tilbuddet kan du herefter læse igennem i ro og mag, hvorefter du kan vende tilbage, hvis det stemmer overens med dine forventninger.

Qua vores erfaring kan vi give et meget præcist tilbud, der blot vil variere 10-15 % fra den endelige slutpris. Det er som sagt helt uforpligtende – det eneste du skal gøre er at oplyse lidt forskellig information omkring flytningen, som vi kan skræddersy et tilbud ud fra.

Scroll to Top