Flytning til Serbien

Flyttefirmaet cover flytning til serbienHvis du overvejer at flytte til Serbien, så er det essentielt, at du finder et flyttefirma, der kan varetage stort og småt, således du kommer bedst muligt fra start med din udlandsflytning. At flytte til udlandet er en stor beslutning for mange, hvorfor det er vigtigt, at det hele er gennemtænkt og bliver gjort efter bogen.

Hos Flyttefirma Sjælland er du i trygge hænder, uanset om du skal flytte til Serbien, Tyskland eller et helt tredje land. Vi har således mere end 20 års erfaring indenfor udlandsflytninger, hvor vi i tidernes løb har hjulpet adskillige danskere med deres flytning til lande over hele Europa. Denne erfaring kommer dig til gode, da vi kender alt til forholdene i de forskellige lande, ligesom vi har styr på alle udlandsforsikringer og dets lignende.

Dette gør sig naturligvis også gældende, når vi hjælper dig med din flytning til Serbien. Den lange distancer betyder, at du bør vælge et flyttefirma som du stoler på, da meget kan gå alt under transporten. Vi har som sagt styr på alle forsikringer og lignende, ligesom vi altid dobbelttjekker alle afgange, således vi er 110 % sikre på, at alle dine møbler og ejendele står forsvarligt spændt fast. Herudover er vores lastbiler iblandt markedets absolut sikreste, hvilket blandt andet er noget af det, vi vil komme nærmere ind på herunder.

Hvis vi lyder som et flyttefirma for dig, så kan du heldigvis nemt og bekvemt indhente et helt gratis og uforpligtende tilbud på netop din flytning til Serbien. Qua vores mange års erfaring samt professionalisme, så kan vi på kort tid komme med et præcist tilbud, der blot vil variere 10-15 % fra den endelige slutpris. Ved at få et skræddersyet tilbud, fremfor en listepris, så er du sikker på, at vi har taget højde for alle forhold i forbindelse med din flytning, hvilket naturligvis er et stort plus, da vi på denne måde undgår diverse problemstillinger senere hen. Hvis du ønsker et gratis tilbud, så skal du blot trykke på den røde knap herunder, hvorefter du bliver viderestillet til vores online tilbudsformular.

Flyttefirma Sjælland er en dedikeret og professionel partner

FlyttevognHos Flyttefirma Sjælland er du i trygge hænder, uagtet om du skal have hjælp til en flytning inden- eller udenfor landets grænser. Vi passer på dit indbo, som var det vores eget, hvilket betyder, at vi undgår stort set alle skadessager. Ved at gå grundigt og professionelt til værks, så kan vi garantere dig en problemfri flytning, hvor der kort sagt bliver sørget for alt.

Du er med andre ord sikret en totaloplevelse, når du flytter i selskab med Flyttefirma Sjælland. Allerede fra start af står vi klar med en hjælpende hånd, hvis du ønsker det. Herefter bliver du assisteret igennem hele forløbet, hvor det udelukkende er dig, der bestemmer, hvor meget vi skal være involveret.

Særligt når det kommer til en udlandsflytning kan det være rart med et par ekstra hænder, der kan tage fat og gøre hele forløbet mere overskueligt for dig. Det er ikke nemt, at beslutte sig for at flytte til udlandet; derfor vil vi igennem hele din flytning stå klar med gode råd og vejledning, således det forhåbentlig bliver nemmere for dig at flytte problemfrit ind i dit nye hus eller din nye lejlighed i Serbien.

Vi har udelukkende kvalificerede og veluddannede flyttemænd ansat, der ved, hvordan man bedst muligt griber en flytning an. Ydermere så er vi enormt servicemindede, hvorfor vi blandt andet først kører videre, når du er 100 % tilfreds med resultatet. Hvis du er i tvivl, så kan du tage et kig på vores mere end 5000 positive kundeanmeldelser her på siden, der fungerer som et vidnesbyrd om, at vi ved, hvad vi laver.

Har du brug for flyttekasser?

flyttefirma sjællands flyttekasseHvis du ikke lige umiddelbart har nogle flyttekasser liggende, så kan du heldigvis også få hjælp til denne del hos Flyttefirma Sjælland. Alle vores kunder får således tilbuddet om gratis flyttekasser, som du kan bruge i forbindelse med din flytning. Vores gratis flyttekasser er for alle kunder, uanset om flytningen er inden- eller udenfor landets grænser – og når vi siger gratis, så mener vi selvfølgelig 100 % gratis. Der er med andre ord ingen skjulte gebyrer eller nogle former for depositum.

Desuden er der heller ikke noget umiddelbart max på antallet af gratis flyttekasser per kunde, tværtimod. Vi ønsker, at du har nok flyttekasser til hele din flytning; derfor er vi behjælpelige, uanset om du bare skal have pakket et lille værelse eller en stor villa ned.

Som en ekstra bonus får du lov til at beholde flyttekasserne efter flytningen. Dermed undgår du at blive stresset over udpakningen, ligesom du allerede har flyttekasserne klar, når/hvis du ønsker at flytte tilbage til Danmark i fremtiden.

Udover flyttekasser så får du også adgang til vores flyttetæpper, der er ideelle til større møbler og for eksempel elektronik, som har brug for ekstra støtte og indpakning.

Sådan griber vi din flytning til Serbien an

Her ses nedpakning af glas i en flyttekasse

Vores medarbejder pakker altid alting i flyttekasser og sørge for glas kommer i speciel designet glas holdere i flyttekasserne.

Hos Flyttefirma Sjælland er vi meget mere end ’bare’ et transportfirma; vi vil altså ikke kun hjælpe dig med selve transporten fra Danmark til Serbien, men kan også være behjælpelige med en række andre forhold, hvis dette naturligvis ønskes af dig.

Derfor har vi ansat flere professionelle pakmestre, der er eksperter i såvel ned- som udpakning af ejendele og indbo. Vi kan med andre ord hjælpe til her, hvis du ikke kan overskue at skulle pakke hele lejligheden eller huset ned i flyttekasser. Desuden så sparer det også dig for mange tunge løft, da vores pakmestre naturligvis kan beherske selv de største møbler.

Ved at få hjælp til nedpakningen sparer du tid, plads, besvær og endda måske penge i det lange løb. Vores erfaring siger, at vores pakmestre pakker op til 70 % mere effektivt, hvilket selvsagt betyder, at dit indbo fylder markant mindre. Derved sparer vi plads på lastbilen, hvilket gør selve transportdelen billigere, ligesom det også kan spare dig penge på opbevaringen, hvis du ikke ønsker at tage alle dine ting med til Serbien. Det forholder sig nemlig således at opbevaringsprisen typisk beregnes ud fra mængden af indbo; desto mindre dit indbo fylder, desto billigere er det at få opbevaret.

Ydermere så har vi fornylig investeret i nyt innovativt udstyr, der gør nedpakningen endnu nemmere og mere overskuelig. Vi har blandt andet anskaffet os en praktisk flyttelift, også kaldet Baggårdskatten, der i kraft af sin fleksibilitet kan komme ind i samtlige baggårde i København. Denne kan hjælpe os med at flytte store møbler og lignende ned fra etagebyggerier, hvor det ellers er næsten umuligt med smalle trappeopgange. Herudover har vi også investeret i flere ergonomiske sækkevogne, der er særligt nyttige i forbindelse med hårde hvidevarer og flyttekasser.

Dette udstyr kan vi selvfølgelig medbringe til Serbien, hvis du også ønsker hjælp med udpakningen igen. Mange vælger at gøre brug af denne service, da det trods alt er lidt nemmere at finde sig til rette, når man hurtigt og problemfrit får sine møbler ind i sit nye hjem.

Transporten i forbindelse med at flytte til Serbien

Eftersom turen fra Danmark til Serbien er en længere distance, så er det vigtigt, at du vælger et flyttefirma, som har fuldstændig styr på denne del. Ved at vælge et professionelt flyttefirma kan du overlade dit indbo med vished om, at alt kommer frem i intakt stand til tiden.

Vi er specialister i denne del af flytningen til Serbien, da vi igennem mange år har fragtet indbo over lange distancer rundt i hele Europa. Vores professionalisme og omhyggelighed kommer dig til gode her, ligesom vi har investeret i markedets sikreste lastbiler.

Mercedes lastbilerne kører således på flere lag af luftpuder, der skiller dem ud fra alternativernes lastbiler, der typisk kører på bladfjedre. Luftpuderne yder en mere aktiv støtte ved huller og lignende i vejen, hvilket gør, at dit indbo står forsvarligt under hele strækningen fra Danmark til Serbien. Desuden er ladet betrukket med filt samt udstyret med 6 spænderækker, hvilket naturligvis er med til at sikre dit indbo endnu mere.

Desuden er lastbilerne også udstyret med det nyeste indenfor teknologiens verden. Dette inkluderer blandt andet automatisk bremsesensor og avanceret GPS-system. Alt dette giver vores flyttemænd de bedste forudsætninger for at bringe dine ejendele helskindet frem til Serbien – derfor er vores antal af skadessager stort set ikke eksisterende. Skulle uheldet dog imod forventning være ude, så sørger vi naturligvis for at reparere eventuelle skader samt yde økonomisk erstatning.

Har du brug for en billig og sikker opbevaring?

Specielt fremstillet opbevarings kasse til ejendeleLangt størstedelen af de danskere vi hjælper til udlandet vælger at få opbevaret dele af deres indbo herhjemme. Det er således sjældent nødvendigt, at tage alle sine ting med på farten, da der i de fleste tilfælde også skal være plads til nye møbler og lignende. Derfor vælger mange at kontakte os med henblik på en billig opbevaring.

Hos Flyttefirma Sjælland har vi nemlig Danmarks største opbevaringslager på hele 4000 m2. Lageret er placeret blot 15-20 minutter udenfor Indre København i Hedehusene. Her kan du billigt og sikkert få opmagasineret de ting, som du ikke ønsker at medbringe til Serbien.

Ikke nok med at vores lager er Danmarks største, så er det også ét af de absolut mest forsvarlige. Vi har således sørget for videoovervågning, opvarmning, skadedyrsforsikring samt indhegning af hele bygningen. På denne måde står dine ejendele sikkert hos os – uanset om det er for en kortere eller længere periode. At lageret er opvarmet betyder, at du sagtens kan have elektronik og andre skrøbelige møbler stående, som ellers er meget udsatte på self-storage lagre.

Lyder dette som en dyr omgang? Bare rolig, ligesom med alt andet vil vi ikke kun være bedst men også billigst. Derfor koster vores opbevaring ikke mere end alle mulige andre opbevaringslagre – tværtimod. Vi har flere kunder, der tidligere har betalt op imod 2000 kroner for opbevaring på et self-storage lager i København, men i dag har den samme mængde stående hos os til det halve. Du kan desuden nemt og bekvemt indhente et skræddersyet tilbud på din opbevaring via vores tilbudsformular. Dette er selvfølgelig både gratis og uforpligtende.

Værd at vide om Serbien, inden du flytter

Hvis du overvejer at flytte til Serbien, eller måske endda allerede har bestemt dig, så vil vi her ridse nogle af de forhold op, som du skal være opmærksom på, inden du drager afsted. At flytte til udlandet er nemlig på én gang både spændende og en stor omvæltning, der formentlig tager lidt tid at vende sig til.

Serbien er som de fleste nok ved et land på Balkan i det sydlige Europa. Serbien har tidligere været en del af Jugoslavien samt en del af Serbien og Montenegro – i dag er landet dog selvstændigt. Det sydeuropæiske land har godt og vel 9 millioner indbyggere på et areal cirka dobbelt så stort som Danmark (88.000 km2).

Hovedstaden i Serbien er Beograd, der med sine 1,7 millioner indbyggere også er landets største by. De fleste danskere i Serbien vælger at flytte til Beograd, da denne by er landets store omdrejningspunkt og stedet med de bedste muligheder for at finde et job. Desuden er Beograd en meget smuk by på bredderne af de to floder Sava og Donau. Med mere end 7000 år på bagen er Beograd oven i købet én af de ældste byer i Europa.

Kort om Serbien:

  • Selvstændig i 2006
  • Indbyggertal: 9 millioner
  • Hovedstad: Beograd
  • Største by: Beograd
  • Valuta: Dinar
  • Regeringsform: Republik

Uanset hvor du ønsker at flytte hen i Serbien, så kan vi hos Flyttefirma Sjælland hjælpe dig. Vi kender alt til infrastrukturen i landet, som ellers normalt vil give de fleste flyttefirmaer en ubehagelig overraskelse, hvorfor vi selvfølgelig sørger for at dine ting kommer sikkert frem til din nye adresse. Desuden kan du nemt, gratis og helt uforpligtende indhente et tilbud på din flytning til Serbien, hvis du stadig er i overvejelsesfasen. Grundet vores erfaring så kan vi give et meget præcist tilbud, der blot vil variere 10-15 % fra den endelige slutpris. Hvis du ønsker, at gøre brug af dette, så skal du blot klikke ind på vores tilbudsformular, hvorefter det hele går nemt og hurtigt går sin gang.

Tryk her for at komme til vores oversigt over ydelser